K Weis A/S fortsætter som hovedsponsor for HC Midtjylland

Mod slutningen af sidste sæson, gik K Weis A/S ind som hovedsponsor i HCM med det formål at støtte op om klubbens sidste skridt med HTH Ligaen. Det har klubben indfriet, og nu forlænges samarbejdet, således at K Weis A/S også er hovedsponsor i HTH Ligaen.

Direktør Knud Weis udtaler om forlængelsen af hovedsponsoratet:

Vi gik ind som hovedsponsor for at være med til at løfte klubben det sidste stykke mod HTH Ligaen – det er indfriet, og nu vil vi gerne være med til at sikre at klubben kan etablere sig i HTH Ligaen.

Vi er en lokal virksomhed der ved, at der skal kæmpes hver dag for at sikre midlerne til at drive sport på topplan i Herning – og vi ved, hvor meget det betyder for lokalområdet, at der er sport på øverste hylde ikke bare for tilskuerne, men for hele byen – hvor der skal være kultur, job, uddannelse og sportsmuligheder for at kunne tiltrække de unge til byen.

Vi kan kun sende en kæmpestor anbefaling videre til erhvervslivet i og omkring Herning om at støtte op om klubben – det er et fantastisk stykke arbejde, der er ydet fra klubben med udgangspunktet i Klink & Jensen Arena. Når man kommer i arenaen eller i Partner Revision Loungen, så fornemmer man den drivkraft, der er fra de mange frivillige, der gør det muligt at drive en klub – det er noget af det, der gør, at vi finder der yderst interessant at støtte op om klubben, samtidig med at det sportslige og kommercielle setup rundt om klubben også fungerer.”

Formand Kim Simonsen er ligeledes glad for den opbakning klubben møder fra K Weis A/S:

Da vores direktør Peter Andersen og Knud lavede hovedsponsoratet i sidste sæson, så var målet at få klubben det sidste stykke mod HTH Ligaen – det er nu på plads, så det er glædeligt, at de har fundet sammen om en forlængelse af hovedsponsoratet også for den kommende sæson.

Vi mærker også dagligt den opbakning vi får fra K Weis A/S og Knud. Knud ved at det ud over talentarbejde også er økonomien, der sætter overlæggeren for, de muligheder som klubben har både sportsligt og kommercielt, der skal penge til at drive en klub som HCM, og der er Knud god til at promovere HCM overfor mulige samarbejdspartnere – Han vil klubbens DNA med lokale talenter og det brede fundament og ved, at skal vi lykkes med at etablere os som ligaklub, så skal der opbakning til fra erhvervslivet.

Nu gør vi arbejdet færdig i 1. division og til september måned, hvor vi kan præsentere Liga bold i Klink & Jensen Arena, og håber at erhvervslivet vil følge Knuds Weis’s opfordring om at bakke projektet op, så vi får de bedste muligheder for at etablere os i HTH Ligaen.”

For yderligere information kontakt venligst:
K. Weis A/S
Knud Weis